Често задавани въпроси
- Как да закупя продукт?
- Мога ли да закупя продукт без да създам профил?
- Искам да махна продукт от кошницата си, как да го направя?
- Как да създам потребителски профил?
- Как да вляза в профила си?
- Как да изляза от профила си?
- Как да изтрия профила си?
- Как мога да заплатя поръчката си?
- Къде мога да получа пратката си?
- Правите ли доставки извън страната?
- Как и кога мога да върна закупените от мен артикул/и?
- При какви условия мога да върна артикулите?
Как да закупя продукт?
За да закупите продукт, влезте в профила си като натиснете бутона ВХОД в менюто на ПРОФИЛ горе вдясно на началния екран. Ако нямате регистрация, в същото меню ще видите бутон СЪЗДАЙТЕ КЛИЕНТСКИ ПРОФИЛ. Натиснете бутона и попълнете полетата с Вашите данни.
Мога ли да закупя продукт без да създам профил?
Можете да поръчате артикули и без да създавате профил в сайта. Това става, като при завършване на поръчката в кошницата си изберете опцията „Поръчайте като гост“.
Искам да махна продукт от кошницата си, как да го направя?
Можете да махнете продукт от кошницата си, като натиснете символа „х“, намиращ се вдясно над цената на артикула в кошницата.
Как да създам потребителски профил?
От менюто ПРОФИЛ в горния десен ъгъл на началната страница на сайта ни, натиснете бутона ВХОД. В диалоговия прозорец, който се отвори ще видите бутон СЪЗДАЙТЕ КЛИЕНТСКИ ПРОФИЛ. Натиснете бутона и попълнете полетата с Вашите данни.
Как да вляза в профила си?
Влезте в профила си с бутона ВХОД при менюто ПРОФИЛ в горния десен ъгъл на сайта ни.
Как да изляза от профила си?
Можете да излезете по всяко време от профила си, като отидете на менюто ПРОФИЛ и натиснете бутона ИЗХОД.
Как да изтрия профила си?
Можете да изтриете профила си, като заявите това на адрес info@camouflage.bg от мейла, който сте задали при създаването на профила си.
Как мога да заплатя поръчката си?
Можете да заплатите поръчката си чрез наложен платеж или чрез системата ePay.go.
Къде мога да получа пратката си?
Можете да получите пратката си до адрес, както и в офисите на куриерска фирма Еконт.
Правите ли доставки извън страната?
Към момента правим доставки само в рамките на Република България.
Как и кога мога да върна закупените от мен артикул/и?
Можете да върнете закупената от Вас стока/и в законово установения срок от 14 работни дни от получаване на стоките в случай, че същите не са използвани, не е нарушавана целостта на опаковката им и са във вида, в който са получени и при условията по чл.55 от ЗЗП.
При какви условия мога да върна артикулите?
Можете да върнете артикулите при положение, че не са използвани, целостта на опаковката им не е нарушена и няма следи от ползване.
bg
English
