ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ
Закупуване на продукт
-
Как да закупя продукт?За да закупите продукт, влезте в профила си като натиснете бутона ВХОД в менюто на ПРОФИЛ горе вдясно на началния екран. Ако нямате регистрация, в същото меню ще видите бутон СЪЗДАЙТЕ КЛИЕНТСКИ ПРОФИЛ. Натиснете бутона и попълнете полетата с Вашите данни.
-
Мога ли да закупя продукт без да създам профил?Можете да поръчате артикули и без да създавате профил в сайта. Това става, като при завършване на поръчката в кошницата си изберете опцията „Поръчайте като гост“.
-
Искам да махна продукт от кошницата си, как да го направя?Можете да махнете продукт от кошницата си, като натиснете символа „х“, намиращ се вдясно над цената на артикула в кошницата.
Създаване на профил
-
Как да създам потребителски профил?От менюто ПРОФИЛ в горния десен ъгъл на началната страница на сайта ни, натиснете бутона ВХОД. В диалоговия прозорец, който се отвори ще видите бутон СЪЗДАЙТЕ КЛИЕНТСКИ ПРОФИЛ. Натиснете бутона и попълнете полетата с Вашите данни.
-
Как да вляза в профила си?Влезте в профила си с бутона ВХОД при менюто ПРОФИЛ в горния десен ъгъл на сайта ни.
-
Как да изляза от профила си?Можете да излезете по всяко време от профила си, като отидете на менюто ПРОФИЛ и натиснете бутона ИЗХОД.
-
Как да изтрия профила си?Можете да изтриете профила си, като заявите това на адрес info@camouflage.bg от мейла, който сте задали при създаването на профила си.
Методи на плащане
-
Как мога да заплатя поръчката си?Можете да заплатите поръчката си чрез наложен платеж или чрез системата ePay.go.
Начини на доставка
-
Къде мога да получа пратката си?Можете да получите пратката си до адрес, както и в офисите на куриерска фирма Еконт.
-
Правите ли доставки извън страната?Към момента правим доставки само в рамките на Република България.
Политика за връщане
-
Как и кога мога да върна закупените от мен артикул/и?Можете да върнете закупената от Вас стока/и в законово установения срок от 14 работни дни от получаване на стоките в случай, че същите не са използвани, не е нарушавана целостта на опаковката им и са във вида, в който са получени и при условията по чл.55 от ЗЗП.
-
При какви условия мога да върна артикулите?Можете да върнете артикулите при положение, че не са използвани, целостта на опаковката им не е нарушена и няма следи от ползване.